fredag den 21. september 2012

Fredag

Så blev det fredag med det sædvanlige indhold - slik og Disneysjov!
Morfar og Lone inviterer på flødesovs og rødvin - og vi siger pænt ja tak!
Heldagsregn er bare ikke lige min favorit - jeg går sku og bliver sådan lidt grundsur med glimt af glad! Det plejer at være omvendt! Grundglad m glimt af sur!
Er bare ikke bygget til efterår, våde børn, våde strømper og våde smøger i min lomme... Drop det og giv mig høj himmel, frostvejr og skarp sol!
Men lige i denne tid matcher vejret altså humøret! Har ikke tal på hvor mange gange i denne uge jeg må sige; ej, undskyld jeg er så skrap!

Undskyld os til jer hvis jeg har været skrap på nogen derude... Flødesovsen venter og lidt stilhed mens slikket kastes i hovedet... God weekend og ønsker om lidt sol på jeres vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar