mandag den 3. december 2012

Gaza striben

Aka Linå Bygade mellem 7.00 og 7.15. Tror selv Koffi ville gi op når der råbes min min min...
Sjovt så afslappende det kan være at møde på arbejde!
Tidlig dag i dag- fri kl. 9.55 - pga af mange møder de andre dage - bare så der ikke er nogen der tror at det er virkligheden ude i den offentlige sektor med så korte dage... Men mandag er min egen! Jeg fik tage trampolinen ned i dag - i snevejr- og var til møde i dagplejen - og så var der lige tid til et afsnit af Greys Anatomy og en lille bid kogechokolade inden ungerne kom hjem!
Mens Rasmus lavede it support i nabolaget, tegnede Hans, Niels spillede et spil og Aja lærte at gange med tiovergang! Gazastriben syntes langt væk og juleidyllen lige om hjørnet! Niels elsker mig hundrede milliarder gange og ti, madpakkerne er smurt- så bliver det vist ikke bedre på en mandag aften?

Sov godt i snevejr!

Billedet er fra juletræsjagt i Marnas skov lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar