fredag den 25. januar 2013

Ugens udfordring

Det er snart Fastelavn og for en gang skyld er jeg på forkant med den lille dames udklædningsønsker...
Efter at have tygget sig gennem snart fem af Harry Potter bøgerne og tilhørende film samt et stort juleønske som blev opfyldt af farmor og farfar, da hun kunne pakke Hermiones tryllestav op- var der jo kun en ting man kunne klæde sig ud som...
Så derfor hækler jeg lige nu i Gryffindor -farver...
Og for en gangs skyld når jeg det i fremragende tid...

Det er færdigt nu og mangler bare lige at få fikset nogle løse ender...
I Genneren fandt jeg en nederdel som, uden at det var meningen dengang den blevet designet, har de helt rigtige farver...
Det kører med det outfit!

Der er stadig spænding hvad angår Niels - han siger at han vil være Spiderman- men lad os nu se... Det kan både ende med prinsesse eller ingenting, hvis jeg kender han ret... Jeg lader som om at Spiderman er en aftale og bliver ikke skuffet hvis det bliver prinsesse eller ingenting! Promis!
Håndbold- nu...

God weekend



1 kommentar:

  1. Wauv det er blevet flot.. Jeg står for kappen- Har tjekket ud hvordan den skal være- er du sikker på at du ikke vil have med rødt foer? Jeg har noget rødt isoli liggende:)) klem og fed nederdel!!

    SvarSlet