fredag den 22. marts 2013



Hold nu op det er lang tid siden der har været overskud, engagement og ro i hovedet til at skrive noget her...

Det er jeg ked af, men hvis min blog skal bruges som en slags barometer for min almene tilstand - så afspejler stilheden her på bloggen, nok meget godt hvordan den første etape af 2013 har været for mig...

Arbejdet har været noget turbulent - både ekstremt positivt og ekstremt negativt - det er hårdt i den grad at blive udfordret, både på faglighed, de sociale rammer og regler og på det personlige plan, hver dag!
Det er stadig svært, men nu har jeg fået det luftet, og så ser vi hvor det bærer mig hen... Heldigvis er jeg til daglig omgivet af fantastiske kollegaer - der ikke bare er sjove og søde, men også i den grad udviser omsorg og loyalitet!
I´m amazed every day... Love U.

Nå, men jeg har noget ubetalt gæld til dem der stadig hænger på..
Jeg lovede jo et billede af Hans og den turkise traktor...













Åh, han var sød...

Sneen ligger udenfor!, det er Påske og påskeharen burde kunne hoppe rundt udenfor uden vinterstøvler og overtrækser... Men nej!

Jeg ønsker mig i Påskegave - sol og forår.

Knus og solskin til jer alle

1 kommentar:

  1. Kan ikke se billedet;) men dejligt at høre fra dig herinde!!

    SvarSlet