lørdag den 12. februar 2011

Så er der ro!!!

Sikke en uge - to fødselsdage, skolefest og fest på mandens arbejde! Efter en skøn aften med nem mexi mad, Disney Sjov, slik (igen) og hygge i stuen er der nu ved at være ro. Han er kommet hjem efter en hyggelig fest, Aja og Niels sover i deres senge og Hans ligger i gyngen med en sut og siger søde sovelyde.
Jeg er lige blevet færdig med søsters venindes poncho i bomuld/akryl garn - hun ville have regnbue-farver og det skal jeg da lige lov for at hun fik!!! Den skal nok blive bemærket rundt i Nørre-Bronx. Glæder mig til hun får den og håber hun er tilfreds.



Snakkede med Dorthe O i aften og fik så småt planlagt menu til en lille komsammen! Sjovt som vi altid snakker om mad - vi go way back og vi har altid snakket om mad! Som Brdr. P sagde i et program engang: Når en af os har været ude at rejse, spørger vi ikke hvad vi har set på turen, men hvad vi har fået at spise!!! Sådan er det også med Dorthe og mig! Ikke at vi ikke snakker om  andet - Dorthe er min personlige sundhedsplejerske - hun ved alt om børn... Og hun er altid klar med et godt råd - og det virker som regel.  Det vigtigste er dog at jeg kan spørge hende om alt det man føler man burde vide, når man har tre børn og spørge uden at virke dum. Alle burde have en Dorthe - men jeg deler ikke!

Nå, men nu godnat og god weekend og måske ferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar