onsdag den 13. april 2011

Garn igen og fremskridt!

Var til møde på mit "nye" arbejde i går. Dejlige mennesker og gode tanker. Det glæder jeg mig til.
I dag var så dagen hvor jeg skulle agere supersælger og, sammen med Hans, forsøge at sælge søsters ting til en butik...

Det gik over alle forventninger og "TING", Silkeborg er nu førende i det sidste nye fra Tea m m.
Vildt - hun købte hele kassen og roste tingene til skyerne.
Det var det vildeste da jeg skulle tage telefonen og ringer og fortælle det... Bedre end at ringe hjem med en god karakter. Det var skønt.

Så grinede vi og sagde; vildt, cool, super, osv i flere minutter - Hans sad i vognen og grinede - troede nok at showet var til ære for ham.

En dejlig dag - der selvfølgelig sluttede i Grønhøj Garn med et lille supplerings indkøb til produktionen.
Hans er nu ved at æde en avis...

Ses, god onsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar