søndag den 10. april 2011

Puha....

Sikke en uge...

Status:
Ingen iphone
Fest på arbejdet
Hygge hos Dorthe
Dressurhest til  fri afbenyttelse
Alene hjemme med alle ungerne
Grill i haven


Som I nok kan fornemme er der sket en del den sidste uge... Hvis vi nu tager den baglæns:

I dag var mig og ungerne på besøg hos Dorthe og Morten og deres tre dejlige unger i Århus. Rasmus var hjemme med tungt hovede efter børnefri lørdag...
Det var dejligt som altid at se De Fem og de gjorde ikke sagen værre at Dorthe diskede op med hjemmebag...
Uhm.
Manden var på slap line lørdag aften og det var ham vel undt, da jeg jo var afsted til party på skolen fredag...
Min fest var fantastisk, der blev snakket, drukket, sunget und so wieder... Og det endte vist med at nogen blev rimelig fulde og måtte benytte sig af den bløde dejlige sofa... og måske en nervøs velourdug som dyne...
Det var sku i orden, lidt pinligt, men ok...
Føler mig altid lidt splittet - det er svært at være sig selv uden ungerne. Altså de fylder så meget - jeg føler på en måde at jeg svigter dem ved at give den gas og miste kontrollen...
Hold da op - Narcissus kom da lige på banen der...
Nok om mig...

Nok i det hele taget - vi snakkes en anden dag.
Kram og god søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar