onsdag den 3. august 2011

Og så lige et kup...

Jeg gjorde det fedeste kup i genneren (Genbrugs) i dag...

Sandaler til Rasmus, Sko til moi, trøje til mig, 25 stykker tøj til Niels fra Pomp de Luxe, Småfolk, Ticket to Heaven, Hummel, Puma og Milk Copenhagen...
Jamen altså, så står man der med det hele i kurven og så siger den søde gamle dame, som ikke ved hvad brand betyder når det siges på engelsk;
"Husk nu at der er halv pris på børnetøj..."

Okay, så jeg får et par splinter nye TTH bukser til 15 kr. og så 50 % af ... ØHHH 7,50 kr. og en Hummel Sweatshirt til 12,50 og en MILK Copenhagen basic t-shirt med striber til 2,50...

Jamen, så tager jeg det da med hjem... Når du nu presser mig....

Så jeg gik ud af butikken med en kæmpe bærepose med tøj til drengen og alt det andet, som man altså ikke kan se er brugt, til den nette sum af :


166, 50 kr.


Nå, men ok - man har vel lov til at være heldig og jeg fortæller dem ikke, hvad det koster ude i den virkelige verden og hvad de der vinkler på ærmerne står for...


Tak, søde damer

1 kommentar:

  1. ihh. altså det er virkelig noget jeg savner ved jylland :) kup på kup på kup - godt jeg kommer på genner ferie i september:)

    SvarSlet