fredag den 19. august 2011

Så kom vi da vist lige i gang, hva???

Sikke en uge...

Havde lige glemt hvor lidt tid en time om morgenen er...

Hvordan kan det være at en madpakke tager 3½ min om søndag aften og min. 10 min. mandag morgen? og hvordan kan det være at det tøj man tænkte på at lægge frem, ikke er hoppet op af skuffen selv, hva?

Det syntes jeg er for dårligt....

Gode ting i denne uge:

Jeg har været Niels bedste ven mange gange - "Mor, du er min bedste ven".
Jeg kom igennem den første uge på det nye job og tror det nok skal gå...
Hans er begyndt at gå.
Aja klarer det for vildt i alt det nye; skolebus, stor klasse og SFO.
Jeg har spillet badminton med mine søde, "gamle" kollegaer.
Det er fredag og jeg er ok.

Dårligt i denne uge:
Jeg er ikke Niels bedste ven - jeg kunne kun finde to sutter, da han skulle sove...
Jeg var lige ved at trække tude-kortet (en pige-ting) i tirsdags på job.
Hans er begyndt at gå - nu havde jeg lige vænnet mig til det kravleri.
Aja er blevet selvstændig - nu får hun nok snart en piercing, blåt hår og vil på UNI
Jeg tabte to set  og gik hjem før tid - fordi jeg var træt!!!
Det er snart lørdag og weekenden er halvt slut...

Træthed til trods fik jeg lavet lækker aftensmad - fish and chips med tomatsalat med råsyltede løg og ærtepuré. Det var sku ok til en fredag aften.
Nu er der ro og vi har lagt skumle planer for natten - ikke noget frækt, altså... Så mor du må gerne læse med... Men i denne weekend skal Hans af med flasken, så de to store drenge - Rasmus og Niels, min forhenværende bedste ven, sover i køjeseng og mor er den dumme, der ikke vil give flasken.

Jeg trænger til en nats uafbrudt søvn... og jeg tror afvænning er vejen frem.

Så jeg glæder mig til at sove og vågne ved vækkeurets lyd på mandag...

Nej, vi skal da til fest i morgen, fødselsdagsfest hos vores søde kusine Esther. Det bliver hyggeligt og vi krydser fingre for godt vejr... Så smager isen bedre.


Vi snakkes

Sov godt til dem der kan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar