tirsdag den 2. august 2011

Sommer, sol og hul i garagen

Jamen, der sker bare så meget, at jeg ikke kan finde ro til at skrive det...

Har ligge gennem set mine billeder fra vores ferie og jeg skal ikke kede jer med mange eksempler, men mine yndlings billeder skal dog lige med:



Lige nu er vi en familie på fire, da Aja er hos Kim, Marianne og lille Jeppe i Århus.
De har været på Ærø og Aja har været nede og se Sommersumarum - vi så hende på tv. Niels råbte til hende og  savner nu storesøster på fuld styrke. Det er hårdt og han minder os om vores savn, som vi jo nok ellers havde vænnet os til... Det nytter bare ikke at sige at hun kommer snart. Han vil have Aja NU!

Ellers har han det fedt - elsker at tulle rundt i bare fødder og helst også  numse... Så dryp tisser han som en ældre labrador og skal helst roses lidt - hver gang.

Sprogblomsterne strømmer fra ham, både i form af storesøster udtryk såsom: Aj, hvor klamt og Mega fedt, mor og i form af ordforviklinger som: Pexikanske Mandekager - Mexikanske Pandekager og da han så et bryllupsbillede af moster og Lars - det er Tea og Lars - de er giftige!!! Og alt dette på en dag...

Rasmus er gået helt amok - både i garagen og senest fordi OB vandt over de der grækere og nu måske kan møde Arsenal!!!  - nå, detaljer i min verden... Undskyld, skat! Men nu det der med garagen - ja jeg ved sku ikke helt hvordan jeg skal beskrive den ufattelige arbejdsiver han ligger for dagen!!! Men altså resultatet ses og genbrugsstationen og genbrugsforretningerne nyder godt af vores, midlertidige, trang til at slippe noget dødvægt...
Og nu det sidste projekt er altså et hul, hvori der skal sidde et vindue... Jeg talte vinduerne  vores hus den anden dag - ja, spørg mig ikke hvorfor, OCD! Men altså på nuværende tidspunkt har vi 21 og nu er vi så på vej op på 22... Vi dækker alle vinkler...

Men fed idé og det kommer til at ændre rummet bag i garagen fra hule til hule med lys... Tror han har skumle planer om et bordfodbold, poolbord, bar, pokerbord eller andre ting, min fantasi eller blufærdighed ikke rækker til at nævne....

I min have går det fint - ikke prangende, men det er heller ikke de store anstrengelser der er blevet lagt i den i år...
Det fineste lige nu er de smukke valmuer som jeg har fået fra frø af mor.

Det bliver det sidste for i dag... - Tak for tålmodigheden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar